THE GORGEOUS LISA KELLY

Sunday 14 August 2011


Siapakah beliau ini? Jika anda pernah menonton IRT Deadliest Roads anda tentunya kenal perempuan ini.

Deadliest Roads, rancangan yang menarik, memaparkan perjalanan 3 truckers dari US dalam usaha untuk menconquer deadliest roads di India, negara yang mempunyai jalinan jalan raya di pergunungan yang tertua di dunia.

Pada awalnya, 3 orang truckers terpilih, iaitu Lisa Kelly, Rick Yemm dan Alex Debogorski untuk memandu jalan bergunung dari Delhi ke Shimla, dan seterusnya ke tapak pembinaan empangan yang terletak di Himalaya. Nasib Alex tidak baik apabila beliau terlibat dengan satu perlanggaran dengan kereta samseng India, menyebabkan dia terpaksa menarik diri akibat bimbangkan keselamatan diri. Beliau digantikan dengan Dave Remon.

Mereka dikehendaki membawa pelbagai jenis barang, seperti semen dan konkrit untuk pembinaan empangan dengan haya menaiki trak yang tidak safety, iaitu Tata 1613 yang colourful.

Pada episod terakhir, mereka dikehendaki untuk menghantar bekalan jet fuels utntuk kegunaan helikopter bagi menyelamatkan manusia yang terkandas di atas pergunungan himalaya. 2 orang terpaksa menarik diri, kerana memikirkan keadaan jalan yang sangat bahaya ditambah pula dengan ribut yang tidak diduga.

Teka siapa yang berjaya pada peringkat akhir? The tomboy Lisa Kelly.
Untuk merasai sendiri debaran IRT Deadliest Roads, sila tontonya di History Channel. Dan di internet pun boleh kalau berminat.hehehe
















Sebahagian dari poto-poto 



Alex Debogorski



Dave Redmon


Rick Yemm



And of course the gorgeous Lisa Kelly





And of course it is amazing when you are watching IRT Deadliest Roads in History HD :)

0 comments:

Post a Comment